"Kill the trade that kills the tiger"

Dec 23, 2012 3:50 PM by Unknown


Коледа не е само канелени бисквити, чорапчета до елхата и километрични опашки в Кауфланд. Коледа е състояние на духа. Когато календарът показва първите дни на декември, заспивам с мисълта на кого ще помогна утрешния ден. Краят на тази година съм посветила на размисъл, както никоя друга до сега. Въпреки че и аз изпекох около стотина меденки и спретнах дома ми в елфски коледен стил, противно на идеята за всевитаещ „коледен дух“, настроих себе си на вълна „осъзнатост“.
Цялото това мое откровение е родено от загрижеността ми към най-голямата любов в живота ми (след майка ми и любимият ми мъж) – ПРИРОДАТА!

Декември месец е посветен на тигъра по целия свят. Случайно или не стотици медийни канали споменаха поне веднъж този царствен животински представител. Това внимание е умишлено, защото зад храста ни дебне заплаха и това не е ловуващият тигър, а изчезващият.

Към днешна дата са изгубени около 97% от тигрите по цял свят. Крехката им численост наброява едва 3 200.

Защо? Къде сбъркахме? Отговорите оставям на вас.

WWF са започнали проект за защита в 13-те най-засегнати държави.  Не знам как можем ние да помогнем тук, от далечна България…Не, всъщност знам…

Спомняте ли си захаросаният ми коледен увод? Той не беше с цел да привлече вниманието и да разчувства…

В святата нощ сложете на масата си само дарове от земята, точно както повелява традицията. Никакви пържоли, кебабчета и кюфтета. Ако можеш да спасиш една кокошка, то милосърдието ти ще стигне и за един тигър. Повече грижа за природата и повече МИЛОСЪРДИЕ за животните – от най-нищожно изглеждащите до най-величествените.





Снимка:
Siberian tigers in snow © naturepl.com / Edwin Giesbers / WWF

By: Радост (Ayo)




0 Response to ""Kill the trade that kills the tiger""

Post a Comment